Turchia 4 assi cnc router 1325 cù Rotary hè stata finita!

2023-05-19

Cnc router 1325, hè unu assai populariu travagliu di legnu di u router cnc.Perchè, ùn importa micca a cumpagnia di publicità è a cumpagnia di mobili di lignu.Router cnc di zona di travagliu 4x8ftpò trattà a maiò parte di e dimensioni di materiale.Sè vo circate di unaRouters cnc 3d in legno.Fresatura prufessiunale per MDF, Acrylic, Wood, PVC, aluminium and rame etc. TEM1325 hè una bona scelta.Oghje, u mudellu di l'aghjurnamenti cnc 1325 per u cliente Turchia hè statu finitu, TEM1325-R cù rotativuporta di legnu chì face u router cnc.

 

Macchina di router cnc TEM1325-R cù rotativu:

Comu tutti sapemu, a rotativa hè unu di i strumenti utilizati per l'incisione 3D.Spéciale per u tagliu è l'incisione di materiali tondi.Quandu u cliente sceglie una rotativa cum'è 4 assi, u cliente mette nantu à a tavola di umacchina CNC router di legnu.Dopu processà i picculi pezzi.Dopu, mette l'assi di rotazione.Tuttavia, qualchi grande rotary hè assai pisanti.Move ùn hè micca faciule.È l'area di travagliu di l'asse Z deve più altu di 150 mm cà u diametru rotativu.Una volta più di 400 mm per l'asse Z di cnc.Ùn serà micca stabile.U megliu metudi, saldatu u rotary nant'à u latu di a macchina.Què hèmacchina di incisione di router cnc per u legnuchjamatu TEM1325-R.

 

I vantaghji di TEM1325-R:

1) Aduttà a tavola di vacuum cù a pompa di vacuum 5.5kw.Fix i materiali hè più faciule.Più efficiente.

2) Leadshine HBS758 Hybrid servomotore è driver, inclusi u rotativu.Sistema chjusu, senza passu persu.È grande putenza, 8N/M.

3) Sistema di cuntrollu Mach3 via u portu USB per ligà.

4) X, Y, Z adoptenu i rails quadrati di Taiwan Hiwin.L'assi X, Y usanu a trasmissione quadrata di ingranaggi è pignoni.Asse Z Taiwan TBI Trasmissione a vite a sfera.Assicuratevi chì a macchina si move liscia è rapida.Più alta precisione di taglio è incisione.

5) Cina famosa marca spindle.Pudete sceglie un sistema di raffreddamentu d'acqua o un spindle di rinfrescante à l'aria.U putere di u spindle hè sceltu secondu a durezza è u grossu di u materiale.

 

IMG_9080

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!