ATC CNC Router TEM1530C infurmazione di cunfigurazione

2021-09-08

Cù u prugressu è u sviluppu di a sucetà è a migliione graduali di e cundizioni di vita di e persone, a sicurezza in a produzzione è a migliurà di l'efficienza di u travagliu di tutti i campi di a vita sò gradualmente messe nantu à l'agenda, chì esige una macchina per migliurà l'efficienza di u travagliu, in particulare per u travagliu. industria di u mobili è industria di publicità.Avà avemu da presentà u mudellu di router CNC ATC TEM1530C.

1631088927570518

 Dimensione di a tavola

U spaziu di travagliu di stu TEM1530C: 1500 × 3000 × 200 mm.

A struttura meccanica

Lettu di saldatura di 6 mm di spessore è un fasciu di spessore di 12 mm, dopu a tempera è a vibrazione è altri processi di effetti vettoriali, evitendu un longu tempu di correre causatu da a deformazione di a struttura di u lettu, seguita da l'usu di grande fresatrice a portico di perforazione è tapping, per assicurà alta. installazione meccanica di precisione

Dispositiu di trasmissione

Adopta rails di guida quadrati lineari impurtati, sliders di sfera à doppia fila è quattru fila, cù una grande capacità portante, operazione stabile, alta precisione è longa vita.A vite a sfera impurtata hà un tagliu di alta precisione è precisu.

Cambia strumenti automaticu

U sistema di cambiamentu di l'uttellu adopra a tecnulugia avanzata internaziunale, i canciatori di l'attrezzi di tippu lineari, chì ponu scambià in modu intelligente l'arnesi necessarii, è a capacità di a rivista di l'arnesi pò ghjunghje à 14 arnesi.U tempu di cambiamentu di u strumentu hè solu 8 seconde.

Italie HSD 9KW ATC fuseau

U mutore albero principale adopra albero principali italiani aria-cooled, chì hà alta precisione, alta vitezza, longa vita è funziunamentu stabile.Dà u ghjocu pienu à u rendiment superiore di sta macchina.

Controller LNC MW2200

U sistema di cuntrollu industriale d'altu rendiment di a nova generazione di Taiwan.A stabilità di u sistema hè assai bona, funzioni putenti, u software operatore hè simplice è faciule d'amparà, l'operazione omu-macchina hè amichevule.Prufessiunale applicata à e macchine di router cnc high-end, a capacità anti-interferenza è a precisione di cuntrollu di u sistema di cuntrollu sò superiore à l'altri tipi.

Servo driver

Japan Yaskawa servo drive hè putente, adattatu per ogni tipu di taglio è incisione di legnu solidu pesante.

U dispusitivu di lubricazione

Elettricu avanzatu di grande capacità d'oliu elettricu di grande capacità, opzione di stabilisce l'intervallu di tempu di l'oliu è abbellisce a durata di u tempu di l'oliu, a manutenzione più còmuda di a macchina.

Vacuum and T slot table

Quandu tagliate è intagliate u materiale, pudete sceglie l'aspirazione di vacuum o l'attrezzatura T-slot per riparà a piastra.A tavola di vacuum hè divisa in quattru zoni, chì ponu adsorbe efficacemente i piatti di diverse dimensioni.

1631090211190710

Paragunatu à a macchina di incisione tradiziunale, a nostra macchina ATC CNC Router hà una velocità di incisione veloce è una alta precisione, aiuta à riduce u tempu di produzzione tutale è aumenta l'efficienza di u prucessu.Duranti tuttu u prucessu di taglio è scultura di a macchina, l'operatore ùn hà micca bisognu di cambià manualmente l'utillita, per quessa hè più sicura.

A nostra cumpagnia hà 12 anni di storia di produzzione di macchine utensili è hè una fabricazione glubale Una di e imprese eccezziunali in u campu tecnicu.Sè avete bisognu, pudete cunsultà cun noi in linea.U nostru vi darà u megliu pianu di compra.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!