Cosa hè a macchina di router CNC?

2021-07-29

CNC hè l'abbreviazione di u cuntrollu numericu di Computer.Macchina Router CNChè ancu chjamatuMacchina per incisione CNC a 3 assi, Router cnc 3d à 4 assi, Router cnc à 5 assi chì face muffa, chì hè un equipamentu di cuntrollu numericu di precisione.
Cù u sviluppu di l'industria di l'incisione, u mercatu hà presentatu esigenze più altu per i fabricatori di macchine per incisione.A segmentazione di u mercatu di l'industria di l'incisione hè diventata sempre più matura.L'incisione CNC risponde à i bisogni di a produzzione à grande scala, è l'interfaccia di operazione hè ancu più concisa.
A funzione principale
U router CNC pò esse appiicatu à una varietà di materiali piani per u tagliu, scultura bidimensionale, scultura tridimensionale.E funzioni principali è i vantaghji di a macchina per incisione di placche di metallo multifunzione: macchina putente, multi-purpose, s'ellu si tratta di fà bronzu, azzaru inossidabile, oru di titaniu, aluminiu è altre lettere di superficia metallica, incisione è arti gràfiche arti, etc. hè fattu.Grazie à a putente funzione di incisione di a macchina, pò esse trasfurmata da segni di grande forma à badges è targhette.

Applicazione industriale
Industria di u legnu
Trattamentu di piastra d'onda tridimensionale, porta di l'armadiu, porta di legnu artigianale, porta senza pittura, schermu, processu di ventilatore di processu di finestra di trasfurmazioni di prudutti di mobili fresatura incisione.

1631002470104134

Industria di muffa
Pò incidere una varietà di rilievi, sculture d'ombra, traforati, sculture in aereo, taglio, lavatu è altri effetti.

Incisione di publicità
Segnali publicitari, pannelli pvc, pannelli frontali, pannelli bicolori, creazione di logu, taglio in acrilico, stampaggio in plastica, taglio di grande parola, fabbricazione di segni, taglio di PVC, tavola di cristallo, acrilico, trogolo LED/neon, lettere in forma di buchi, blister pruduzzione di muffa di scatula luminosa.

Scultura in petra
Rilievu tridimensionale di marmura naturali, granitu, petra artificiale, lapide, pietra miliare, tile, vetru è altri materiali, intagli di linea, taglio, smussatura, perforazione incisione bidimensionale.

Industria artigianale
Diversi mudelli fini è caratteri ponu esse incisi nantu à legnu, bambù, marmura artificiale, tavula organica, tavola di dui culori, cristalli è altri materiali.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!