Mantenimentu di e macchine CNC Router è l'usu di e cose chì necessitanu attenzione

2021-09-13

Publicità router cnchè attraversu u disignu di l'urdinatore è u tipu di trasmissioni di l'infurmazioni à u controller, è dopu l'infurmazioni in un mutore stepper o servomotore cù signale di putenza (stringa di impulsi), cuntrollà a macchina di incisione di generazione d'ospiti X, Y, Z tri assi diametru di u cuteddu di strada.

Ùn importa micca quantu bona a qualitàrouter cnc per u travagliu di legnumacchina hè, si vi spessu falli senza mantenimentu è mantenimentu per un longu tempu.Se vulete veramente fà l'equipaggiu in u processu à longu andà, ùn avete micca solu bisognu di a qualità di u nostru equipamentu per esse eccellenti, ma ancu ci vole à mantene regularmente è mantene l'equipaggiu.

1631522414831194

1. Prima di principià l'equipaggiu, verificate prima se a linea hè intacta è a tensione hè stabile.Dopu a verificazione, accende l'alimentazione di a macchina è operate a macchina per un periudu di tempu prima di inizià a trasfurmazioni.

2. Macchina di scultura in legnu di router CNCU spindle hà dui tipi, unu hè un spindle raffreddatu à l'aria, unu hè un spindle raffreddatu à acqua, u spindle raffreddatu à l'acqua hà bisognu di mantene l'acqua di rinfrescante pulita è u travagliu normale di a pompa, eccu un ricordu chjaru: u mutore di spindle raffreddatu à acqua ùn pare micca mancanza d'acqua. fenomenu.In più di u travagliu di mantenimentu sopra, duvemu attente à a temperatura di l'acqua.A temperatura troppu alta di l'acqua di rinfrescante riducerà assai l'effettu di rinfrescante è causanu certi danni à u spindle, cusì duvemu rimpiazzà l'acqua di rinfrescante in u tempu.In l'invernu, si deve piglià e misure anti-freezing per impediscenu i tubi di l'acqua da esse congelati è crackati.

3. Pulite u sistema di dissipazione di calore è ventilazione di urouter cnc per legnuscatula di strada elettromeccanica regularmente, verificate se i ventilatori funzionanu nurmale, pulite a polvera in a scatula di cuntrollu elettricu regularmente, è verificate se i viti di i terminali di cablaggio sò allentati per assicurà l'usu sicuru è affidabile di u circuitu.

4. Pulite u rail di guida è a serratura circundante in u tempu, è oliu u sistema di trasmissione di l'equipaggiu in tempu.

5. Pulisce u polu, u polu è e macchie d'oliu nantu à u sensoru in u tempu.

6. Dopu chì a machina di incisione di u legnu hè trattata, pigliate prima u cuteddu di scultura è lasciate rilassate u mandrinu di u spindle.Questu hè d'utile per allargà a vita di serviziu di u mandrinu.Allora avemu cuminciatu à pulizziari a superficia di travagliu, spazzola di pulizia;Prestate attenzione à a superficia di u travagliu hè di solitu megliu micca di accumulà sundries, perchè a deformazione di a piattaforma.Infine, u nasu deve esse spustatu à a pusizioni in basso à manca o in basso à destra per prevene a collisione, è dopu tagliate l'alimentazione.

7. Sè vo ùn adupràRouter cnc 1325 cù rotativuper un bellu pezzu, hè megliu elettrificà l'aria una volta à settimana per impedisce a macchina da esse umida è assicurà a prestazione stabile è affidabile di i cumpunenti elettrici di l'equipaggiu.

8. Hè megliu ùn apre u cabinet spessu.Ci sarà polvera, chips di legnu o polvere di metallu in l'aria quandu sculture.

9. Verificate regularmente s'ellu i viti di tutte e parte di a macchina di gravure di u legnu sò solti.

10. Mantenimentu di a pompa di vacuum:

U schermu di metallu in a bocca di aspirazione di a pompa d'aria di circulazione d'acqua hè utilizatu per impedisce a polvera di entre.A schermu deve esse mantene pulita in ogni mumentu per evità u bloccu è a caduta di a velocità di pompa di pompa.Quandu a pompa ùn hè micca utilizata, deve esse alimentata per uni pochi di minuti ogni settimana per impediscenu a ruggine di u corpu di a pompa da u funziunamentu normale.

A pompa di vacuum Tongyou duveria ancu allentà a noce di farfalla, caccià l'elementu di filtru di carta è pulisce a rete di filtru regularmente cù gas d'alta pressione.Se l'elementu di filtru si trova senza aria o dannatu, deve esse rimpiazzatu in u tempu.Sicondu a durata di l'usu, a pistola d'oliu d'alta pressione pò esse usata per oliu i cuscinetti di ogni parte.

Fate un bonu travagliu di mantenimentu è mantenimentu di ogni ghjornu in modu per allargà megliu a vita di serviziu di macchina per incisione, ma ancu per migliurà l'efficienza di a macchina per incisione oh, cusì a maiò parte di l'utilizatori in l'usu di ogni ghjornu deve esse attentu à elevà.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!