Cumu mantene a macchina laser CO2 ogni ghjornu?

27-09-2022

Sia umacchina laser CO2pò travaglià in modu stabile è nurmale per un bellu pezzu hè inseparabile da u funziunamentu normale è u mantenimentu di ogni ghjornu.

 

一、Mantenimentu di u sistema di rinfrescamentu d'acqua.

 

1th, A qualità di l'acqua è a temperatura di l'acqua circulante affettanu direttamente a vita di serviziu di u tubu laser.Hè ricumandemu d'utilizà acqua pura è cuntrullà a temperatura di l'acqua sottu 35 ° C.Hè cunsigliatu à l'utilizatori di sceglie un chiller.(Cambia l'acqua di rinfrescante una volta à settimana in l'estiu è una volta ogni duie simane in l'invernu)

 

2ª, Pulizia di u cisterna d'acqua: prima spegne l'alimentazione, scollega u tubu di entrata di l'acqua, lasciate chì l'acqua in u tubu laser scorri automaticamente in u cisterna d'acqua, apre u cisterna d'acqua, caccià a pompa d'acqua, è sguassate a terra di u cisterna. pompa d'acqua.Pulite u cisterna d'acqua, rimpiazzà l'acqua in circulazione, restaurà a pompa d'acqua à u cisterna d'acqua, inserisci a pipa d'acqua chì cunnetta a pompa d'acqua in l'entrata di l'acqua, è arrangiate e articulazioni.Accendete a pompa d'acqua per separatamente è fatela per 2-3 minuti (fate u tubu laser pienu di acqua circulante)

 

二、Mantenimentu di u sistema di rimozione di polvera

 

L'usu à longu andà di u fanàticu pruvucarà una quantità di polvera solida per accumulà in u fan, chì farà chì u fan generà assai rumore, è ùn hè micca favurevule à l'esaurimentu è a deodorizazione.Quandu l'aspirazione di u ventilatore hè insufficiente è l'espulsione di fumu ùn hè micca liscia, prima spegne l'alimentazione, sguassate i canali di entrata è di uscita di l'aria nantu à u ventilatore, sguassate a polvara in l'internu, poi turnate u ventilatore à l'inversu, è tira e pale di u fan. dentro finu à ch'ella hè pulita., poi stallà u fan.

 

三、Mantenimentu di u sistema otticu.

 

1th, U specchiu è u specchiu focusing sarà inquinatu dopu à un periodu di usu, soprattuttu quandu ci hè assai di fumu è polvara da incisione sustanzi organici, cusì si deve esse sguassati in tempu.Basta asciugà delicatamente cù carta di lente o cuttuni assorbenti è alcolu medicale.Attentu à ùn strofinate o lenti di cuntattu cù materiali rugosi.

 

Nota: A. A lenti deve esse sguassate cù cura senza dannu u revestimentu di a superficia.B. U prucessu di asciugà deve esse trattatu cù cura per impediscenu a caduta.C. Assicuratevi di mantene a parte cuncave quandu installate a lente di focalizazione.

 

2th, U sistema di percorsu otticu di a macchina di incisione laser hè cumpletu da u riflessu di u specchiu è u focu di u specchiu di focu.Ùn ci hè micca un prublema di offset di u specchiu di focu in u percorsu otticu, ma i trè specchi sò fissati da a parte meccanica, è a pussibilità di offset hè relativamente alta.Grande, ancu s'ellu ùn ci hè di solitu micca offset, hè cunsigliatu per verificà se u percorsu otticu hè normale prima di ogni travagliu, è poi aghjustà u percorsu otticu in u tempu.

 

3th, U tubu laser hè u cumpunente core di a macchina.Quandu i diversi putenzi sò usati per stabilisce diverse correnti, u currente hè troppu altu (preferibbilmente più bassu di 22ma), chì accurtà a vita di serviziu di u tubu laser.À u listessu tempu, hè megliu à prevene u travagliu longu in u statu di putenza limitu (usu putenza più bassu cà 80%), altrimenti vi accelerà u shortening di a vita di serviziu di u tubu laser.

 

Nota: Assicuratevi chì u tubu laser hè pienu d'acqua circulante prima di travaglià a macchina.

 

四、Mantenimentu di u sistema di muvimentu

 

Dopu chì a macchina funziona per un bellu pezzu, i viti è l'accoppiamenti à l'articulazione in muvimentu pò esse sbulicati, chì affettanu a stabilità di u muvimentu meccanicu.Dunque, durante u funziunamentu di a macchina, hè necessariu di osservà s'ellu ci sò rumori anormali o fenomeni anormali in e parti di trasmissione, è truvà prublemi in u tempu.Robustu è mantinutu.À u listessu tempu, a macchina deve stringhje i viti unu à unu cù un strumentu per un periudu di tempu.A prima robustezza deve esse circa un mesi dopu chì u dispusitivu hè utilizatu.

 

Assicuratevi di pulizziari a terra nantu à i rails di guida è i rack prima di a lubrificazione automatica, è poi lubricate automaticamente i rails è i rack una volta à settimana per prevene i rails di guida è i rack da arruggini è usu seriu è allargà a vita di serviziu di a macchina (cunsigliatu à aduprate l'oliu di ferrovia 48# o 68#).

 

Mantenimentu regulare di a macchina laser ùn pò micca solu salvà i costi ecunomichi, ma ancu aumentà a vita di serviziu di a macchina.Dunque, attente à mantene a macchina laser in i tempi ordinali pò esse una bona fundazione per l'usu futuru.

 

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!