Manutenzione di a saldatura laser di fibra.

2022-08-16

Saldatura laser in fibra metallicasò diventati un equipamentu standard per alcune imprese di pruduzzione è trasfurmazioni high-end.Cum'è un dispositivu di precisione, deve esse mantenutu cù cura.

 

1) Mantene u chiller d'acquasaldatura laser in fibra d'acciaio inoxpulisce, disassemble è pulisce u filtru d'aria di u chiller d'acqua regularmente, è pulisce a polvera nantu à u condensatore di u chiller d'acqua.

 

2) Per assicurà a purità di l'acqua di rinfrescante, rimpiazzà l'acqua pura ogni duie simane in l'estiu, rimpiazzà l'acqua pura ogni mese in l'invernu, è rimpiazzà l'elementu di filtru pulitu ogni sei mesi.

 

3) Quandu u chiller d'acqua disaldatura laser in fibra d'acciaio di carbonesi trova in un ambiente di travagliu sottu à 40 ° C, assicuratevi chì l'uscita di l'aria è l'entrata d'aria di u chiller sò ben ventilati.

 

4) Mantenimentu di l'inguernu: In più di u mantenimentu di ogni ghjornu, fate attenzione à l'antifreeze.Per assicurà l'usu normale di u laser, a temperatura di l'ambienti ùn deve esse più bassu di 5 gradi Celsius.Antifreeze pò ancu esse aghjuntu secondu a situazione attuale di u chiller.

 

5) Verificate regularmente i giunti di i tubi d'acqua per perdite.Se ci hè una fuga d'acqua, per piacè stringhje i viti finu à chì ùn ci hè micca fuga d'acqua.

 

6) Quandu u chiller hè in u statu di chjusu, o quandu u chiller hè statu chjusu per un bellu pezzu per fallimentu, pruvate à sviutata l'acqua in u cisterna d'acqua è a pipeline di u chiller.

 

7) A sporcizia nantu à a lente protettiva di a testa di saldatura pò influenzà u fasciu laser.Aduprate una panna umida di solvente di qualità otticu quandu pulite a lente per prevene danni da altri contaminanti.Per riduce u dannu causatu da l'attrito à a lente, a carta di asciugatura pò esse sceltu da carta di cuttuni puri o bola di cuttuni, carta di lente o tamponi di cuttuni, etc. A lenti di a testa di taglio laser deve esse disassemblata in l'absenza di ventu.Sigillate a lenti immediatamente dopu a pulizia per impediscenu chì a polvera entra è affetta a precisione di taglio (se vulete pulisce altre lenti, per piacè cuntattate u persunale di post-vendita in tempu per evità danni à a lenti per u malu).

 

8) Verificate regularmente se i cavi sò purtati è se i cavi di cumpunenti elettrici sò cunnessi strettamente.Spolverate regularmente i cumpunenti elettrici in u chassis per prevene danni à i cumpunenti causati da a polvera.

 

9) Prima è dopu ogni travagliu, prima pulisce l'ambiente è fate a superficia di travagliu secca è pulita.Prestate attenzione à mantene l'attrezzatura di a saldatura laser in fibra pulita, cumpresa a superficia esterna di l'involucro è a superficia di travagliu libera da detriti è pulita.I lenti protettivi deve esse manteni puliti.

 

Solu da mantene bè a saldatura laser di fibra è aduprendu currettamente pudemu maximizà a vita di a saldatrice laser di fibra.

 

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!