Tausia ole Fiber leisa masini uelo.

2022-08-16

Uamea Fiber leisa masini ueloua avea ma meafaigaluega masani mo nisi gaosiga maualuga ma gaosiga pisinisi.I le avea ai o se masini saʻo, e tatau ona tausia lelei.

 

1) Taofi le vai chiller ouamea uamea alava leisa masini uelofa'amama, fa'a'ese'ese ma fa'amama le faamama ea o le vai chiller i taimi uma, ma fa'amama le pefu i luga o le condenser o le vai chiller.

 

2) Ina ia mautinoa le mama o le vai malulu, sui le vai mama i vaiaso uma e lua i le taumafanafana, sui le vai mama i masina uma i le taumalulu, ma sui le elemene faamama mama i le ono masina.

 

3) A o le vai chiller omasini u'umea leisa fiber uamea carbono loʻo i totonu o se siosiomaga faigaluega i lalo ifo o le 40 ° C, faʻamautinoa o loʻo faʻaleleia lelei le faʻaogaina o le ea ma le ea o le chiller.

 

4) Tausiga o le taumalulu: I le faaopoopo atu i le tausiga i aso uma, faʻalogo lelei i le antifreeze.Ina ia faʻamautinoa le faʻaaogaina masani o le laser, o le vevela o le ambient e le tatau ona maualalo ifo i le 5 tikeri Celsius.E mafai fo'i ona fa'aopoopo le Antifreeze e tusa ai ma le tulaga moni o le chiller.

 

5) Ia siaki soo sooga paipa vai mo le gase.Afai o lo'o i ai le vai, fa'amolemole fa'amau fa'amau iina se'ia leai se vai e tafe.

 

6) A oʻo i le tulaga tapuni le chiller, pe ua tapunia le chiller mo se taimi umi ona o le toilalo, taumafai e sasaa le vai i totonu o le tane vai ma le paipa o le chiller.

 

7) Le palapala i luga o tioata puipui o le ulu uelo e mafai ona aafia ai le laisa leisa.Fa'aaogā se solo fa'asusu fa'asusu pe'a fa'amama tioata e puipuia ai le fa'aleagaina mai isi mea leaga.Ina ia faʻaitiitia le faʻaleagaina e mafua mai i le feteʻenaʻi i le tioata, e mafai ona filifilia le pepa solo mai le mama mama solo pepa poʻo polo cotton, pepa tioata poʻo swabs cotton, ma isi. matagi.Faamaufa'ailoga le tioata i le taimi lava e uma ai le fa'amamāina e puipuia ai le pefu mai le ulufale ma a'afia ai le sa'o sa'o o le tipi (afai e te mana'o e fa'amama isi tioata, fa'amolemole fa'afeso'ota'i tagata faigaluega pe a uma ona fa'atau atu i le taimi e aloese ai mai le fa'aleagaina o le tioata ona o le fa'aoga sese)

 

8) Siaki i taimi uma pe ua ofuina uaea ma pe o loʻo fesoʻotaʻi mau ia uaea o vaega eletise.Ia pefu i taimi uma vaega eletise i totonu o le kesi e puipuia ai le faaleagaina o vaega e mafua mai i le pefu.

 

9) A'o le'i mae'a ma le mae'a o galuega ta'itasi, fa'amama muamua le si'osi'omaga ma fa'amamago ma mama le galuega.Fa'alogo lelei ina ia fa'amama le masini u'u masini fa'alava fibre, e aofia ai le pito i fafo o le pusa ma le galuega e leai ni otaota ma mama.E tatau ona fa'amama tioata puipui.

 

E na'o le tausia lelei o le masini uelo leisa fiber ma le fa'aogaina sa'o e mafai ai ona fa'ateleina le ola o le masini fa'alava leisa.

 

svg
upusii

Maua se Fa'amatalaga E leai se totogi i le taimi nei!