Cos'è una macchina di taglio a lama oscillante CNC?

2021-09-11

U sistema di taglio CNC hè in cunfurmità cù e prucedure di trasfurmazioni preprogrammate, trasfurmazioni automatiche di e parti machinate.Avemu messu i parti di u itinerariu di prucessu di trasfurmazioni, paràmetri di prucessu, trajectoria strumentu, spustamenti, paràmetri di taglio è funzioni ausiliarii in cunfurmità cù u sistema di taglio di cuntrollu numericu specificatu codice di struzzioni è furmatu di prugramma scritti in u prugramma di trasfurmazioni, è dopu input à u cuntrollu NUMERICAL. machina strumentu in u dispusitivu di cuntrollu NUMERICAL, accussì comu a cummandu parti trasfurmazioni di machina strumentu.

A Macchina di Taglio di Coltelli Oscillanti CNC utilizza un modu di taglio di coltelli dritti à alternanza verticale, specificamente per taglià tessuti tessuti.Micca solu in u cuntrollu meccanicu cumplettamente autumàticu è u software di cuntrollu di taglio secondu diverse cropping, aghjustendu a sequenza di passaghju, a direzzione di taglio, a velocità di taglio è altri parametri stabiliti, per assicurà una cultura di alta qualità.

1631345448214423

A macchina hè largamente usata in l'internu di l'automobile, publicità, vestiti, arredamentu di casa, materiali compositi è altri campi.

1.Materiale compostu:hà rimpiazzatu l'artighjanu tradiziunale cum'è u disegnu manuale è u taglio in u prucessu di produzzione di prudutti di materiale compositu, in particulare per campioni cumplessi cum'è mudelli irregulari è irregulari, chì migliurà assai l'efficienza di a produzzione è a precisione di taglio.

2. Roba tessili:per l'abbigliamento di marca, a soluzione generale di sartoria di vestiti couture.

3. Tessili di casa:ùn pò micca solu migliurà a rata d'utilizazione è l'efficienza di trasfurmazioni di u tessulu di casa in u prucessu di taglio, ma ancu di migliurà efficacemente a qualità di u produttu è ottene ottimisazione cumpleta di alta efficienza, consumabili bassi è alta qualità.

4. Material di sigillatura:principarmenti di materiali non-metallici cumposti sigillatura taglio gasket, pò esse per ogni rùbbrica, ogni taglia di prudutti high-di qualità sigillatura à compie taglio.

5. Internu di vittura:I prudutti di taglio includenu cuscinetti cumplettamente circundati, cuscinetti circundati, cuscinetti per anelli di seta, coperchi di sedi di vittura è altri materiali flessibili.

6. Imballaggio di publicità:Soprattuttu adattatu per a carta PP, KT board, sheaf board, autoadesiva, carta ondulata, carta a nido d'ape è altri processi di materiali, è pò esse cunfigurata cù fresa d'alta velocità per acrilicu, piastra d'aluminiu è altri processi di materiali duri, cù modulu di alimentazione automatica. , pò esse automatizatu a produzzione full-time.

1631345974131762

U CNC Oscillating Knife Cutting Machine su è giù a vibrazione, decine di millaie di vibrazioni per minutu, simili à u principiu di a lama di sega, ma senza sega, ùn pruducerà micca polvere, u cuteddu di vibrazione pò esse liberu di rimpiazzà a testa, secondu diverse materiali è esigenze di trasfurmazioni, vi ponu sceglie u cuteddu tondu, mezza cutter, rimorchi cuteddu, cutter oblique, fresa è cetara è cetara.

I prudutti processati in a macchina sò ancu puliti, bordu lisu, è a dimensione di u pezzu hè precisa, senza odore, prutezzione relativamente ambientale, materiali duru è duru, u sistema di mudificazione di cuscini cuscini di pelle hè bonu usu.Taglia duie volte più veloce di un cuteddu rotativu è duie volte più veloce di un laser.Hè ancu a prima scelta di parechji clienti.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!