Caratteristiche di prestazioni di a macchina di taglio di coltelli oscillanti CNC

2021-09-11

Umacchina automatica di taglio a lama oscillante di alimentazione, chì u dispusitivu hè risolviu successu u taglio tradiziunale (forbici a manu, clippers elettricu) travagliadori high-technology cutting costs, risidui materiali, funziunalità bassu produtividade.Avè l'automatizazione di scrittura di computer, risparmiu di materiale, alta precisione di taglio, alta efficienza di produzzione, hè un cambiamentu in a storia di coltura.Altezza di tagliu à 80 mm, u nasu allungatu è rinfurzatu intensità dui.Pò esse adattatu à esigenze specifiche, per ottene u megliu usu di u cliente basatu annantu à u cliente.

1631347671108787

Macchina di taglio a lama oscillante CNCfunzione

Strumentu sistema di cambiamentu rapidu

L'attrezzatura di a macchina di taglio TPS hè dotata di un modulu di cambiamentu rapidu di l'arnesi avanzatu, cù una forte versatilità, una sostituzione di l'arnesi faciule è rapida, in u prucessu di tagliate diversi materiali più pratichi.

Strumentu di diversificazione

A categuria di l'utensili hè cumpleta: fresa,cuteddu di vibrazione, cuteddu oblicu di taglio, trascina u cuteddu, cuteddu d'indentazione, mezzu cuteddu, cuteddu tondu di taglio, etc., diversi arnesi per tagliate diverse materiali.

Table d'adsorption à vacuum Mg-al

Durable senza deformazione, cuncepimentu di adsorption à vacuum, super ventu, aspirazione forte (l'adsorption di a piccula mostra ùn hè più difficiule).

Tagliate a basa di u supportu di u tubu di aspirazione

Tagliatrice TPS tuttu u prucessu di taglio senza odore, senza polvera, senza impattu di salute nantu à l'impiegati, in linea cù i standard ambientali.

Tagliatrice a vibrazionecaratteristiche

L'utente di u sistema RD hà bisognu di una mistura perfetta in u disignu di u software, hè una cullizzioni di prestazioni, a velocità è a qualità di trè vantaghji per l'integrazione di u sistema di taglio intelligente automaticu, pò compie rapidamente tuttu u taglio, mezzu taglio, incisione ornamentale è fresatura, punching, piega, tag è altri tipi di craft, l'operazione hè simplice è cunvene, ricca funzione pratica, Cù u modulu di cambiamentu rapidu di l'uttellu pò risponde à i bisogni di persunalizazione di l'utilizatori.

Funzione di impostazione automatica di u cuteddu

Sistema automaticu rapidu è simplice di cunfigurazione di l'utensili, utilizendu un sensore laser in fibra per detectà accuratamente l'utillita, migliurà assai l'efficienza di l'attrezzatura.

Camera HD CCD

A camera HD CCD realiza u posizionamentu automaticu è u tagliu di diversi materiali, eliminendu prublemi cum'è u posizionamentu manuale imprecisu è a deformazione di stampa.

Interruttore automaticu di doppia teste

U prucessu di taglio rializeghja l'interruttore automaticu di doppia testa per risponde à i bisogni di e diverse tecnulugia di trasfurmazioni di materiali.

Funzione di adsorption à vacuum

Ventu super forte, aspirazione forte, pò sceglie a dimensione di l'area di adsorption à vacuum, riduce assai u cunsumu di energia.

Funzione di identificazione automatica di materiale

U cutter vibrante rileva automaticamente u spessore di u materiale, eliminendu a necessità di misurazione manuale è poi registra i dati di spessore in u software.

1631347921637881

Sè site interessatu à u cuteddu vibrante, per piacè cuntattateci, vi serviremu di tuttu u core.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!