Perchè sceglite un mobili di pannelli di carica è scaricamentu cumplettamente automaticu

2021-09-10

Chì ghjècarica automatica è cunsulidazione linea di pruduzzioni di mobili di pannelli.

L'autumàticu di carica è scaricamentu di u centru di trasfurmazioni di a linea di produzzione di u mobili di u pannellu hè una macchina chì principarmenti salva u travagliu è aumenta a vitezza di trasfurmazioni.A linea di produzzione di mobili di pannelli di u centru di trasfurmazioni automatica di carica è scaricamentu hè specializata in i machini spiciali usati per punching board type mobili persunalizati è materiale di taglio, caccià a dependenza tradiziunale di u modu di taglio artificiale, u tagliu à u stessu tempu ancu in un foru verticale. a precisione è l'efficienza sò assai migliurate, è cù u disignu di a cumminazione speciale di u software unicu, A generazione automatica di u percorsu, veramente rializà u mobili di tippu di pruduzzione intelligente.carica automatica è scaricamentu centru trasfurmazioni ligna di pruduzzione di mobili panel panel, si rifiriscinu a la machine à apre cù carica autumàticu è unloading piattaforma autumàticu, pò rializà autumàticu carica è scaricamentu, u più impurtante hè di salvà dui pirsuni à purtà u bordu à u bordu, salvà u travagliu.

1631244398204394

Funzioni è vantaghji di a linea di produzzione di mobili di pannelli di carica è scaricamentu automaticu

Alimentazione automatica, apertura automatica, spinta automatica, cambiamentu automaticu di cuteddu, posizionamentu di cilindru, rimozione automatica di polvera è adsorbimentu, oliu automaticu, etc.

1. Carica è scaricamentu automaticu, solu bisognu di una persona per uperà a macchina, risparmià assai tempu è risorse di manodopera è materiale, risparmiu di costu.

2. U tassu d'utilizazione di u piattu hè altu.Attraversu un software di tipografia prufessiunale è di cuncepimentu, u tassu d'utilizazione di i piatti pò ghjunghje à u 96% è a generazione di piatti scartati pò esse ridutta.

3. Adatta per un gran numaru di travagliu ripetutu, travagliu cuntinuu è stabile.

4. Tutti i tipi di parti meccanica / elettrica sò i prudutti di u top internaziunale.Cum'è u sistema di servo drive impurtatu, u trapanu impurtatu originale d'Italia, u sistema di cuntrollu impurtatu di Taiwan è e parti elettriche Schneider.(Pò esse persunalizatu nantu à dumanda)

Applica à l'industria

industria di mobili, industria di decoru, accessori d'attrezzatura industriale trasformazione di prudutti semi-finiti, industria di strumenti musicali, industria di muffa, industria di l'artigianatu, produzzione di mudelli di custruzzione, industria di publicità.

AS l'industria si sviluppa di più in più, è l'offerta di mobili hè in corta.A linea di produzzione di mobili di pannelli di carica automatica è cunsulidazione sò a scelta inevitabbile per tutti i clienti.Sè avete bisognu di persunalizà a funzione di a macchina, per piacè cuntattateci è seremu u vostru serviziu.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!