CNC Router machine spindle difetti cumuni è suluzione

25-09-2021

Macchina di router CNCspindle hè un tipu di spindle elettricu, utilizatu principarmenti in l'equipaggiu di router CNC, cù incisione à alta velocità, perforazione, fresatura groove è altre funzioni.

Macchina di router CNC comunmente usata principalmente aria - spindle rinfriscata è acqua - spindle rinfriscata.

1632556245168093

I spindles raffreddati à l'aria è i spindles rinfriscati à l'acqua sò basamenti a stessa struttura interna, sia a rotazione di a bobina di bobina di rotore (statore), i spindles raffreddati à l'acqua è i spindles raffreddati à l'aria sò quasi u cuntrollu di cunversione di frequenza, deve esse guidatu da un convertitore di frequenza.

U spindle rinfriscatu à l'acqua adopta a circulazione di l'acqua per rinfriscà u calore generatu da a rotazione à alta velocità di u spindle.Dopu à a circulazione di l'acqua, a temperatura generale ùn serà micca più di 40 °.In e regioni sittintriunali, per via di a bassa temperatura di l'inguernu, hè necessariu attentu à a congelazione di l'acqua circulante è dannu u spindle.

U spindle raffreddatu à l'aria dipende da a dissipazione di u calore di u fan, u rumore è l'effettu di rinfrescante ùn hè micca bonu cum'è l'acqua.Ma hè adattatu per un ambiente friddu.

1632556276202551

Dopu avè capitu a cunniscenza basica di u spindle, spieghemu u spindle propensu à fallimentu è suluzione

1.Symptom: U spindle ùn viaghja micca dopu à l'iniziu

Causa: U plug in u spindle ùn hè micca cunnessu bè;o u filu in u plug ùn hè micca cunnessu bè;o a bobina di u stator in u hardware di u spindle hè brusgiata.

Soluzione: avemu bisognu di verificà s'ellu ci hè un prublema cù cablaggio;O a bobina di u stator di u hardware di u spindle hè stata brusgiata;deve esse tornatu à a fabbrica per u mantenimentu è a sostituzione di a bobina.

1632556173115157

2.Symptom: U spindle si ferma dopu à qualchi seconde

Causa: u spindle pò principià u tempu hè troppu cortu;O a mancanza di fasa di u spindle causata da a prutezzione attuale;O danni à u mutore.

Soluzione: lasciate bè u spindle travaglià prima di allargà u tempu di accelerazione, per ghjunghje à a vitezza di u funziunamentu dopu l'iniziu di l'incisione;Allora verificate se a cunnessione di u mutore di u spindle hè curretta;O u fallimentu hardware spindle, bisognu di vultà à u mantenimentu di fabbrica.

3.Symptom: Dopu à un periudu di funziunamentu, a cunchiglia di spindle diventa calda o fuma.

Causa: l'acqua circulante ùn circula micca è u fan di spindle ùn principia micca;E specificazioni di l'inverter ùn currispondenu micca.

Soluzione: Verificate se u tubu di circulazione di l'acqua ùn hè micca ostruitu, se u fan hè dannatu;rimpiazzà u convertitore di frequenza.

4.Symptom: U travagliu nurmale senza prublema, nut loose when stop.

Causa: U tempu di arrestu di u spindle hè troppu cortu.

Soluzione: aumenta u tempu di arrestu di u spindle in modu adattatu.

5.Symptom: Jitter è marcati di vibrazione appariscenu durante u processu di spindle.

Causa: vitezza di trasfurmazioni machine;usura di cuscinetti di u fustu;Viti di piastra di cunnessione di u fustu allentate; u cursore hè mal usuratu.

Soluzione: stabilisce i paràmetri di trattamentu adattati;Sustituisce u cuscinettu o torna à a fabbrica per mantenimentu;Stringhje i viti pertinenti;Cambia u slider.

Se u spindle hè difettu, per piacè cuntattateci in u tempu, vi servirà di tuttu u core.

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!