Cnc Processing Metal: I passi di a macchina di u router cnc chì taglia l'aluminiu!(二)

2022-07-01

Comu tutti sapemu, a maiò parte di a ghjente usacnc router 1325 price machinetagliu è incisione di legnu, MDF, plastica, acrilicu è altri materiali non metallichi.Per u metallu, pensanu, sò troppu duru.CNC router machine à incisione in legnuùn pò micca taglià.Ma, vogliu dicu1325 atc cnc router machinepò ancu processà metalli, micca tutti i metalli sò dispunibili.Just u metallu molle, cum'è alluminiu è ramu, ecc Stu hè u passu circa quantu à aduprà umacchina di taglio di legnu router cnccutting aluminium.

Passu 1, accende a putenza di a macchina è cunnette a linea di cumunicazione per assicurà chì u sistema di cuntrollu pò operà a macchina nurmale.

 

 图片1

 

Step 2th、Lasciate l'assi XYZ di a macchina torna à l'origine meccanica per assicurà chì i limiti di ogni assi pò esse usatu nurmale.

 

图片2

 

Step 3th、Installa l'arnesi per a trasfurmazioni, assicuratevi chì l'arnesi sò fermi è stabili.(L'attrezzi prufessiunali di i materiali per l'aluminiu deve esse aduprati in lega d'acciaio di tungstenu. U cuteddu elicoidale à un tagliu è u cuteddu elicoidale à doppia tagliu sò adattati per u tagliu, è u cuteddu di bola conica è u cuteddu à punta pianu sò adattati per scultura.)

图片3 图片4

图片5 图片6

 

Step 4th 、 Aduprate l'arnesi risolve i materiali chì anu da esse processatu.(Nota: Un tavulinu di densità deve esse piazzatu sottu à u materiale di trasfurmazioni per prevene danni à a tavola quandu si taglia u materiale di trasfurmazioni)

 

图片7

 

Passu 5th、Per u cuntrollu di u software, move l'assi XYZ à u puntu di partenza di u materiale di machining.(Dopu chì e coordenate di l'assi XY sò sbulicate, mette u bloccu di installazione di l'utensili nantu à a superficia di u materiale per esse processatu. Dopu chì l'assi Z usa a funzione di impostazione di l'utensili, u puntu di partenza di l'assi Z hè automaticamente cunfirmatu. Per piacè nutate chì quandu l'asse Z si move à a superficia di u materiale di trasfurmazioni 1cm, Utilizendu u cuntrollu di jog di u software, lasciate chì l'assi Z scende lentamente à a superficia di u materiale.)

 

 图片8  图片9

 

Step 6th、Import u schedariu NC per esse trattatu in u software di cuntrollu.(Se ci hè una emergenza durante a trasfurmazioni, per piacè appughjà l'interruttore di arrestu d'emergenza) Definite i paràmetri per a trasfurmazioni di a piastra d'aluminiu.Sicondu e specificazioni di u spindle è l'uttellu, i paràmetri di trasfurmazioni stabiliti sò circa a vitezza di 600-2000mm / min è a velocità di rotazione di 12000-15000rpm.A prufundità di u cuteddu hè 0,2 -0,5 mm.U più chjucu u diametru di l'uttellu, u più chjucu hè a prufundità di taglio.Quessi sò i paràmetri per taglià i platti d'aluminiu cù un cuteddu di 6 mm di diametru.

 

图片10

 

Step 7th、A pompa di nebbia d'oliu injecta u coolant, coopera cù u compressore d'aria 0.2-0.4mpa, accende l'interruttore di u dispusitivu di rinfrescamentu di nebbia d'oliu, allinea u spruzzatore cù a punta di l'utillita, rinfriscà l'utillita è sguassate u swarf.

图片11 图片12

 

图片13

 

Step 8th、Cliccate u buttone di partenza per inizià a trasfurmazioni.(Nota: Quandu aduprate a macchina per inizià a trasfurmazioni, assicuratevi di riduce a velocità di prucessu iniziale. Se ùn ci hè micca prublema cù u prucessu, a vitezza di trasfurmazioni pò esse restituita à a velocità stabilita pocu à pocu.)

图片14   图片15

 

svg
citazione

Ottene una citazione gratuita avà!